نهال گردو تویسرکان و عملکرد و باردهی بالا این رقم
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو تویسرکان با عملکرد و باردهی بالا

یکی از نهال گردوهای کاغذی بسیار پرطرفدار و محبوب می توان به نهال گردو تویسرکان اشاره کنیم.این رقم در آب و هوای سرد به خوبی رشد می کند.از بهترین و برترین نهال گردو ایرانی می باشد.بهتر است اگر در منطقه ای مناسب کاشت نهال گردو هستید حتما نهال گردو تویسرکان را انتخاب کنید.

بار نسبتا خوبی دارد اما از همه مهم تر کیفیت محصولات و میوه آن عالی می باشد طعم این گردو می تواند طعم واقعی یک گردو با چربی بالا را به شما نشان دهد.گردو برای مغز و قلب بسیار عالی است قاطی کردن گردو با عسل و یا شیر و خوردن آن می تواند یک انرژی عالی به شما بدهد.

خصوصبات نهال تویسرکان

نهال گردو تویسرکان می تواند در آب و هوای معتدل طوری که نیاز سرمایی و گرمایی آن رفع شود به خوبی بار دهد. بهتر است برای رشد نهال گردو تویسرکان از آبیاری و کود مناسب استفاده کنید.اگر نیاز سرمایی این رقم تامین شود که حدود 700 ساعت یا بیشتر به سرما نیاز دارد.

این رقم دارای 50 سال عمر مفید خواهد داشت که به شما بار تجاری می دهد.بین 500 الی 1500 متر فاصله از سطح دریا برای رشد و عملکرد بسیار موثر است.بسیاری از فاکتورها برای رشد نهال گردو مهم است که باعث باردهی بالاتر نهال گردو می شود.

قدرت رشد این رقم بالا است.از بهترین مزیت و مهم ترین های نهال گردو براحتی جدا شدن گردو از مغز است برای خریداران بسیار اهمیت دارد که گردو براحتی از مغز جدا شود و پوسته نازکی داشته باشد. بین 5 تا 8 سالگی باردهی آغاز می شود.و با بالتر رفتن سن درخت گردو بار بیشتر می شود.بهتر است باغداران در یک باغ بزرگ چند هکتاری گرده افشان مناسب استفاده کنند که برای نهال گردو تویسرکان گرده افشان فرانکوت مناسب است.

فاصله کاشت در نهال گردو به رشد بهتر و بهره وری بالاتر درخت گردو کمک می کند دلیل این بخاطر آن است که وقتی درخت رشد می کند شاخ و برگ ها برای یکدیگر مزاحمت ایجاد نکنند . از طرفی عبور از بین ذرختان راحت تر باشد و نور به میزان لازم به درختان گردو برسد.

نهال گردو

انواع نهال گردو

قیمت نهال گردو

نهال گردو تویسرکان

نهال گردو چندلر

خرید نهال گردو

خرید نهال گردو در کرج

 





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو تویسرکان , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: